torsdag 7. januar 2016

Drømmefangere


I 5. og 7. klasse har vi laga drømmefanger. Først fekk elevane høyre historia bak drømmefangeren, og dei 
fekk høyre ei gammal legende som fortalte om drømmefangaren. Dei fekk sjå ein video på YouTube som viste ein framgongsmåte og så gjekk vi gong med arbeidet.

Utfordringen i denne oppgåva var teknikken med å veve i sirkelen, men det gikk fint etterkvart. I tillegg var det mange spørsmål rundt det å feste streng, tråd, fjær, osv. Og det slo meg at barn i dag kanskje ikkje er så van med å feste fast ting (knyte), og då var jo denne oppgåva ei god trening:-)

Elevarbeid

LÆRINGSMÅL:
Eg skal kunne lage min eigen drømmefanger.

FRÅ KUNNSKAPSLØFTET
Kunst og håndverk:
Design: Bruke ulike sammenføyningsteknikkar i harde og myke materialer.
Bruke formelementer fra ulike kulturer i utforming av gjenstander med dekorative elementer.

Bilder frå arbeidsprosessen:









Ferdig produkt:

Elevarbeid.
Elevarbeid.
Elevarbeid.
Elevarbeid.
Elevarbeid.
Elevarbeid.
Elevarbeid.
Elevarbeid.
Drømmefangarane på utstilling.
MATERIALER: Metallstreng i ulike tjukkelser, tråd, fjær, perler

5 kommentarer:

  1. Hei! Dei var kjempefine! Eg har lyst til å prøve det same med mine elevar, det passar så bra då me har jobbe med native americans i engelsk. Har du link til video på youtube?

    Trine

    SvarSlett
  2. Hei, nei linken har eg ikkje tatt vare på, og eg greide ikkje å finne akkurat den videoen igjen. Men det fins mange gode, søk på "dreamcatcher" på YouTube. Sjå alltid gjennom heile videoen frå YouTube før du viser til elevane for å sikre at det ikkje innheld noko elevane ikkje burde sjå:-) Lykke til! Beste helsing Terese

    SvarSlett
  3. Tusen takk for svar. Me startar på måndag, dette blir bra. Super blogg forresten, eg har funne mykje inspirasjon!

    Mvh Trine

    SvarSlett
  4. Hei :) Har du oppskriften på disse? Veldig fine!!

    SvarSlett
  5. hei! Jeg vurderer å lage drømmefangere på mellomtrinnet og lurer på hvordan du gjorde det med metallringen? Hvis dette er vanlig metalltråd, hvordan ble denne festet? Kjempefin blogg og flotte drømmefangere! Hilsen Eirin :)

    SvarSlett